ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

این روزها

بالاخره این وبلاگ تقریبا به جایی رسید که هستم و مانند گذشته نیاز نیست هر روز چند تا مطلب بنویسم راستش ایده جذابم به اندازه کافی ندارم بخاطر همین این روزا میزان مطلب گذاشتنم کمتر شده البته دستمم به شدت اذیتم میکنه و هر دفعه با کلی مشکل مطلب میذارم از اونجایی هم که زیاد به وبلاگ نویسی آشنایی نداشتم (نمی دونستم تصاویر باید بارگذاری شه) مجدد دارم مطالب را مرور می کنم و تصاویر را در اینترنت بارگذاری می کنم راستش بعد مرور مطالب این نکته به ذهنم رسید که باید به شما دوستان بگم: من وقتی مطلبی می نویسم ساعت ها روش وقت می دارم و سعی می کنم یک مطلب جامع و مفید به شما ارایه بدم پس قرار نیست و نخواهد بود خودمم حتما بهشون عمل کنم مثلا وقتی پیشنهاد میدم برای جی آر ای چطور بخونید بهترین حالت را که بعد دو سال بهش رسیدم پیشنهاد میدم نه اون کارای اشتباهی که خودم کردم یا در مورد پست های تلنگر خیلیاش را دارم به خودم میگم و قرار نیست من دانشمندترین و بهترین موجود روی زمین باشم.
http://s2.picofile.com/file/7904503652/%D8%A7%DB%8C%D9%86_%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%A7.jpg
در مورد این روزهای خودم هم در جایی هستم که اصلا اصلا اصلا فکرش را نمی کردم ولی تقریبا این شرایط به من کمک کرد تا کمی واقع بین تر و منطقی تر  و .... باشم هر چند همه چی آماده بود اما متاسفانه شرایط اونجوری که می خواستم پیش نرفت (خدارو شکر) ولی حداقل الان یک فرصت خوبی برام درست شده که امیدوارم ازش بتونم درست استفاده کنم (امیدوارم دچار روزمرگی نشم) در هفته های آینده هم به امید خدا مجدد برای آزمون جی آر ای شروع به خوندن می کنم تا یک نمره خیلی بالا بگیرم (تصمیم داشتم در سال های آینده مجدد امتحان بدم ولی تصمیم دارم الان که وقت دارم همین جا کار را تموم کنم) در مورد علتیم که چرا شرایطم این طوری شد در آینده توضیح میدم چون الان زیاد مایل به یادآوری اون مطالب نیستم همچنین روم به این وبلاگ هنوز باز نشده. در مجموع هنوز هم از شرایطی که توش هستم راضیم و به آینده امیدوارم و به امید خدا شرایط را به نفع خودم عوض می کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ضدهوایی 1392/05/31 ساعت 21:50

من وبلاگتُ میخونم حس میکنم هرچند وقت میام یه قسمت از سریال میبینم که زندگی و افکار و روزمرگی هاتِ

خوشحالم هنوز پیگیر مطالب هستید

دنبال یک سایت انگلیسی زبان هستم که مقاله های به روز در مورد موضوعات مختلف عمومی داشته باشه.با توجه به تجربه شما خواستم ازتون کمک بگیرم.ممنون

سلام بر شما. راستش مطالب عمومی نمی دونم فقط تنها چیزی که به ذهنم میرسه خبرنامه یاهو هست که خلاصه همه خبرهای مهم درباره موضوعات مختلف را می تونید توش پیدا کنید. خیلی از تارنمهای خبری از مطالب یاهو استفاده می کنند.ممنون

sepid 1392/06/04 ساعت 20:37 http://startagain1.blogsky.com

movafagh bashin
kheili ham mamnun k inja neveshtin va menevisid
omidvaram hamishe movafagh o pirooz bashin va az tajrobehatun baraye baghie benevisid...

محمود 1392/09/10 ساعت 18:32

آقا من دقیقا در وضعیت این پست شمام. واقعا لذت بردم از خوندن این پستت- یه جورایی ناگفته‌های دل خودم بود.... امیدوارم که کارات تا الان روبراه شده باشه و همیشه موفق باشی

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد