ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ترمیم معدل و معرفی به استاد

شما اگر دانشجوی دانشگاه آزاد باشید می تونید از قانون ترمیم معدل (نیم سال جبرانی) و معرفی به استاد ( آر سی RC، ارجاع به استاد) برای افزایش معدل، طول دادن و تمام کردن درستون استفاده کنید.

معرفی به استاد:
در صورتی که از درس شما 6 (هفت واحد هم دیده شده) تئوری باقی مانده باشه می توانید از این قانون استفاده کنید. به محض اینکه واحداتون تموم شد به دفتر گروه مراجعه می کنید و تقاضای آر سی یا همان معرفی به استاد (ارجاع به استاد) میدین و با مراجعه به کارشناس رشته و مدیر گروه مربوط و تکمیل فرم ها و پرداخت شهریه!!! و در صورت نیاز (بیشتر از 4 واحد) با موافقت کمیسیون موارد خاص آموزشی (تا حالا ندیدم رد بشه) آن درس ها را به صورت ارجاع به استاد بگیرد.
1- مراجعه به گروه و درخواست پرینت وبررسی کارنامه توسط ایشان وارسال نامه به سازمان مرکزی (اداره برنامه ریزی و امتحانات)2- مراجعه به سازمان مرکزی (اداره امتحانات) جهت انتخاب واحد RC ودریافت فرم مربوطه3- مراجعه به مدیرگروه جهت تعیین استاد آرسی 4- مراجعه به آموزش دانشکده جهت انجام امور مالی وثبت درس در سیستم ودریافت فرم تاییدیه نهایی5- مراجعه به استاد جهت تعیین زمان امتحان درس6- اعلام وپرینت نمره درس توسط استاد وامضای مدیر گروه
شرایط لازم جهت اخذ درس RC توسط دانشجو:1- واحدهای باقی مانده نباید بیشتر از4واحد باشد(در صورت تایید کمیسیون تا 6 واحد امکان پذیر است).2- درس RC نباید واحد عملی داشته باشد.3- تمامی نمرات حتی کارآموزی و پروژه باید قطعی و انتقال به سیستم شده باشند.4- معدل کل باید بالای 12 باشد.
*دو درس "وصایای امام" و "روخوانی قرآن" را هم علاوه بر شش واحد به صورت معرفی به استاد بگیرد که در مجموع هشت واحد می شود. این دو درس واحد حساب نمیشن...
*درسی که به صورت نظری- عملی باشد(قسمتی از آن نظری و قسمتی از آن عملی است) و اگر دانشجو در ترم های گذشته آن درس را انتخاب واحد کرده باشد و به دلایلی از قبیل غیبت امتحان، مردودی و … آن درس را نگذارنده باشد، ضمن محفوظ نگه داشتن نمره قسمت عملی درس، دانشجو می تواند قسمت نظری آن را به صورت معرفی به استاد آزمون بدهد. برای نمونه فرض کنید یک دانشجو درس آموزش هنر در دوره ابتدایی را افتاده باشد از آن جایی که این درس دارای 1 واحد نظری و 1 واحد عملی است پس به صورت دو واحد ارجاع به استاد قابل گرفتن است. در این صورت توسط مدیر گروه استاد درس تعیین می شود سپس دانشجو به استاد مربوط مراجعه کرده و استاد منابع و مباحثی را تعیین می‌کند تا دانشجو آنها را مطالعه کند و سپس در اتاق گروه مربوط و یا اداره امتحانات از قسمت نظری درس آزمون کتبی برای دانشجو برگزار می شود.
*درس هایی که فقط واحد عملی دارند (به عبارتی واحد نظری ندارند) قابلیت گرفتن به صورت ارجاع به استاد را ندارند. برای نمونه درس آزمایشگاه معماری کامپیوتر که فقط یک واحد عملی دارد (و واحد نظری ندارد) را نمی توان به صورت ارجاع به استاد بگیرد.

ترمیم معدل (نیم سال جبرانی):
ترمیم معدلم روندش همانند معرفی به استاده فقط تفاوتش اینه که در دو حالت می تونید ازش استفاده کنید حالت اول وقتی معدلتون به 12 نرسیده حالت دوم وقتی که معدلتون را میخواین زیاد کنید یا تصمیم دارین مشروطی را از کارنامه حذف کنید، یا درستون را طول بدین!!!
ماده 47:   دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته که کلیه دروس دوره را گذرانده اند در صورت تمایل برای بالا بردن میانگین کل نمرات و کاهش تعداد نیمسال های مشروطی خود می توانند در پایان دوره حداکثر 14 واحد از درس های نظری را که نمره کمتر از 12 اخذ کرده اند در یک نیمسال و دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته حداکثر تا سقف 20 واحد درسی از درس های نظری که نمرات آنان کمتر از 12 باشد در دو نیمسال تکرار کنند.مشروط بر اینکه مدت تحصیل آنان با احتساب این مدت از سقف مجاز دوره تجاوز نکند در غیر این صورت به سیستم پاره وقت منتقل گردند.
تبصره 1- چنانچه دانشجو برای این منظور حداکثر دو درس نظری به میزان حداکثر 4 واحد انتخاب نماید می تواند به صورت معرفی به استاد بگذراند( ولو اینکه قبلاً از ماده 20 آیین نامه استفاده کرده باشد).تبصره 2- نمره اخذ شده هر درس چنانچه بالاتر از نمره کسب شده قبلی آن درس باشد در کارنامه نیمسالی که درس از آن انتخاب شده ثبت و در تعیین میانگین نیمسالی و کل محاسبه و نمره قبلی حذف(بلااثر)می گردد.در صورتی که با احتساب این نمره میانگین نیمسال مشروطی به حداقل 12 برسد کلمه "مشروط" از کارنامه آن نیمسال دانشجو حذف می گردد.(این نمرات در عین حال در کارنامه نیمسال جبرانی دانشجو که ذیلاً نشان داده شده و شامل کد درس،نام درس،نام نیمسالی که درس از آن انتخاب شده و نمره اخذ شده می باشد بدون تعیین میانگین و منحصراً به منظور کنترل ثبت می گردد) اما چنانچه نمره اخذ شده کمتر یا مساوی نمره قبلی باشد در کارنامه مزبور ثبت لیکن حذف و بلااثر می گردد.تبصره 3- فقط دروس نظری دوره را که وضعیت نمره آن عادی باشد می توان در نیمسال جبرانی تکرار نمود بنابراین دروسی مانند پیشنیاز دانشگاهی و وصایای حضرت امام(ره) آشنایی با قرآن کریم و همچنین دروسی از دوره را که بر اساس رأی کمیته انضباطی در آن نمره مردودی کسب شده باشد قابل تکرار نیست.
* استاد هرجور بخواد امتحان میگیره... دیده شده استاد آشناست 20 را داده و رفته (البته اگر معرفی به استاد بشه نه ترم عادی)!!!!
*زمان فارغ التحصیلی دانشجو همان تاریخ درج شده در فرم اعلام نمره ی آخرین درس معرفی به استاد دانشجو(که توسط استاد تکمیل می شود) است.
*درس های عمومی نظری مانند درس های عمومی معارف نیز امکان دریافت به صورت ارجاع را دارند که در این صورت استاد توسط آموزش و از طریق مدیر محترم گروه معارف تعیین می شود.
* یک زمان یک درس را افتادین و ترم بعد همون درس را با 15 قبول شدین شما می تونید نمره ترمی را که قبول نشدید را ترمیم بگیرید فقط وقتی نمره ثبت میشه دو نمره برای اون درس ثبت میشه هرچند که ظاهرا در قوانین باید یکی ثبت شه.
* قانون میگه یه بار میشه ترمیم استفاده کرد ولی بیشتر هم دیده شده اگر کارشناس قبول کنه.

نظرات 48 + ارسال نظر
متقاضی 1394/12/17 ساعت 21:50

با سلام
من معدل لیسانس مهندسی عمرانم 13 هستش (دانشگاه تبریز) و فوق لیسانسمم مهندسی خطوط راه آهنه با معدل 15.5 (یه گرایش عمرانی تو دانشکده مهندسی راه آهن- علم و صنعت). لیسانسمو سال 2010 گرفتم و ارشدمو سال 2013. با همچین شرایطی میتونم امیدوار باشم که برای سال 2018 یا 2019 برای یکی از دانشگاههای آمریکا پذیرش بگیرم یا خیر؟ امکان پذیر هستش؟ بعد معدلم رو چطوری میتونم ترمیم کنم ممنون از راهنماییتون

سلام، بله برای همه شانس هست. بعد از اتمام درس دیگه امکان ترمیم معدل نیست. ولی با تلاش برای همه شانس هست...

question 1395/05/09 ساعت 17:13

salam
rooz o shab khosh
man ye soali daram
in rooza kheili fekram mashghole in ghazie hastesh va niaz be rahnamaie daram .rastesh man lisans uni azad bodam ba gpa 13.54 va alan master sarasari mikhonam gpa 16.2 hastesh .nemidonam khabar darin ya na ama az vorodi 94 dg nomre payan name to moadel hesab nemishe .ye modte ye fekri oftade to zehnam ama vaghean nemidonam doroste ya na !az nazare shoma agar beshe madrake lisansaam ro taghir bedam (albate midonam kare dorosti nist )ama baraye bala bordane shansam va tarjome beshe va post beshe be nazaretoon baraye usa ya canada moshkel pish miad ?mitoonan estelam konan?

سلام
ممنون، به جای وقت گداشتن برای این کارها تلاشتون را برای جستجو موقعیت و نمره زبان بیشتر کنید....نیازی به این کارها نیست... البته هیچ استعلامی نمیشه...

مجید 1395/07/06 ساعت 01:26

سلام وقت بخیر، من 2 درس معرفی به استاد کردم و جفتشم میدونم که بیست میشم،نمره این 2 درس ایا تاثیر بر معدل کل من دارد؟

salam,
bale!

محسن 1395/10/22 ساعت 06:38

سلام ، سوالی داشتم. من مدرک موقت لیسانس گرفتم اما مدرک اصلی را هنوز نگرفتم آیا میتونم برای ترمیم معدل استفاده کنم؟چون نیاز ضروری به افزایش معدل دارم. باتشکر فراوان

سلام...بعد تمام شدن درس تا جایی که میدونم نمیشه....

مژده 1395/11/01 ساعت 08:14

ای خدا چرا عملی ارسی نداره.. من شبا خواب ندارم از شنا.. اخه چقد بدبختم... من با شنا چیکا کنم... هیچ راهی نیس اخه ک دس از سرم بردارن شنا نگذرونم؟ ای خدااااا

سلام متاسفانه اطلاعی ندارم.

الهام طولابی 1395/11/17 ساعت 20:47

سلام من فارغ التحصیل شدم آیا هنوزم میتونم واسه ی ترمیممعدل اقدام کنم

سلام، خیر.

سارا 1395/11/18 ساعت 22:34

سلام ببخشید من 5واحد میخوام معرفی بگیرم با توحه به این که یک درس 2واحدی ویک 3واحدی هست و 3واحدی رو 2بار افتادم ممکنه کمیسیون مخالفت بکنه؟؟؟؟؟دانشگاه ازاد واحد کرمان هستم

سلام متاسفانه اطلاع بیشتری از این پست ندارم.

کاروان 1395/11/24 ساعت 11:38

سلام.میخواستم بدونم معدل معرفی به استاد چطوری با معدل کل حساب میشه و چقدر تاثبر داره

سلام متاسفانه اطلاع بیشتری از این پست ندارم.

امیر 1395/11/26 ساعت 00:23

سلام من دانشجویی دانشگاه دولتی هستم و سه ترم مشروط شدم و جزء شرایط خاصم و یه درس معرفی به استاد گرفتم که شدم 10 ایا این نمره باعث اخراح شدنم میشه

سلام متاسفانه اطلاع بیشتری از این پست ندارم.

سحر 1395/12/08 ساعت 02:04

سلام ،دانشجوی کارشناسی ناپیوسته زبان هستم، کاردانی رشته کامپیوتر بودم، زمان ثبت نام گفتن ۶ واحد پیش نیاز باید بگذرونم ولی دروس ارائه نشد الان ترم آخرم و میخوام بدونم میشه همزمان با واحد های ترم آخرم ۶ واحد معرفی استاد بگیرم یانه؟ یا میتونم تابستون ۶ واحد معرفی به استاد بگیرم؟

سلام متاسفانه اطلاع بیشتری از این پست ندارم.

omid92 1396/05/11 ساعت 15:57

سلام
من ترم آخرم هست و پنج واحد دارم...میشه اون پنج واحد رو بردارم و 15واحد دیگه هم از درس های گذشته که زیر 12شدم بردارم و معدلمو ترمیم کنم؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

نازی 1396/06/21 ساعت 11:47

من الان نفهمیدم آرسی دقیقا چجوریه؟

ینی اینکه سرکلاس واحد مورد نظر نمیریم و فقط امتحانشو میدیم؟

یا نه امتحانم نمیدیم؟ فقط نامه میدیم به استاد نمره میده؟

چطوریه دقیقا؟:

!!!!

گلاره 1396/06/26 ساعت 09:22

سلام. معدل کارشناسی بنده ۱۳/۴۸ هست. هم اکنون دانشجوی دکترا هستم. آیا راهی برای ترمیم معدل لیسانس وجود دارد. ۹ سال از مدرک لیسانس میگذرد. دانشجوی دانشگاه آزاد بودم

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

مهدی کمال ابادی 1396/06/26 ساعت 13:17

سلام. ایا میشه در پایان دوره کارشناسی درسی رو حذف کرد و به جای ان درس دیگری برداشت؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

پسرک بلوچ 1396/07/21 ساعت 10:24

با سلام.من 7 واحد ترمیم معدل برداشتم الان قصد دارم 2 واحدش رو حذف کنم آیا امکانش هست؟؟؟

سلام، متاسفانه اطلاعات در این مورد ندارم.

رها 1396/10/26 ساعت 16:56

سلام من معدلم پایینه ۳ واحد معرفی ب استاد واسم مونده ایا معرفی ب استاد در معدل تاثیر داره؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

الهام 1396/10/29 ساعت 12:04

سلام یک سوال داشتم اون هم اینکه میشه همون ترمی که معرفی به استاد انجام میدیم همون ترم هم ترمیم معدل انجام بدیم ؟یعنی در یک ترم معرفی به استاد وترمیم معدل رو باهم انجام بدیم ؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

elmira 1396/11/05 ساعت 14:01

سلام وقت بخیر
ایا شهریه ارسی با واحدهای پاس شده یکیه؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

سه نقطه 1396/11/06 ساعت 19:45

سلام خسته نباشید ترم اخرم من ولی ۳۵ تا واحد مونده الان من میتونم ۲۴ واحد بردارم بقیشو تابستون بردارم ؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

رام 1396/11/08 ساعت 01:36

سلام من 6 واحد دارم متونم معرفی به استاد بگیرم

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

متین 1396/11/16 ساعت 05:11

سلام من الان دانشجوی ترم4 عمران ازاد اهواز هستم اینجور ک حساب میکنم تا اخر لیسانس معدل لیسانسم 17.5 میشه ایا میتونم امید داشته باشم برا تحصیل در انریکا یا انگلیس قبولم کنن؟

سلام، همه در هر شرایطی شانس دارند...

مهتاب 1397/02/27 ساعت 12:10

سلام سوالی داشتم نمرات دوازده روهم میشه ترمیم معدل کرد وواحداشونوبازگذراندیانه

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

رضا 1397/02/28 ساعت 15:34

جواد 1397/03/15 ساعت 16:46

سلام من ۷ واحد میمونه واسه معرفی به استاد دانشگاه ازاد هست موافقت میکنن؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

M.m 1397/04/09 ساعت 22:05

سلام ببخشید میخواستم بدونم درس روشهای اماری که یک واحدش عملی و دو واحدش تئوریه میشه معرفی به استاد برداشت

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

بهروز 1397/04/16 ساعت 15:32

سلام خواستم سوال کنم اگر معدلم ۱۶ باشد راهی دارد تاییدیه بگیرم و ۲۴ واحد بگیرم ؟؟؟؟؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

ابراهیم ناجی 1397/04/18 ساعت 17:42

باسلام بنده دانشجوی کارشناسی مهندسی تکنولوژی نرم افزار میباشم که 29واحدم مونده آیا میتونم این ترم به عنوان ترم آخری25واحد انتخاب کنم و ترم بعد 5واحد معرفی به استاد بگیرم آیا امکانش هست؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

Naser 1397/04/27 ساعت 02:09

سلام.من دو روز پیش فارغ التحصیل شدم با معدل ۱۳.۸۲ فرم تصفیه رو هم انجام دادم یعنی تصفیه کامل رو انجام دادم.فقط گواهی انشایی گرفتم هنوز گواهی موقتم صادر نشده.ایا میتونم ترمیم معدل بگیرم واسه ارتقاع معدلم؟چند واحد میتونم بگیرم؟چه تاریخی؟ هزینه اش چقد میشه؟ممنون میشم توضیح بدید

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

الهه 1397/05/05 ساعت 14:25

سلام من ارشد قبول شدم ولی پاییز کارشناسیمو تموم میکنم میخواستم بپرسم با معرفی به استاد علاوه ۲۰ واحد درسای باقی مانده میتوان همون پاییز سرجمع ۲۶ واحد را تمام کنم ؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

پویا 1397/05/08 ساعت 00:01

با سلام در رشته ای مثل حقوق میشود مدنی ۷ که ۳ واحده و مدنی ۸ که ۳ واحده جمعا میشود ۶ واحد را معرفی به استاد گرفت

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

دانشجو عمران 1397/07/16 ساعت 15:45

سلام میشه معرفی استاد و ارتقا معدلو با هم گرفت؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

فاطمه 1397/07/23 ساعت 20:34

سلام من کاردانی هستم و ترم اخر معدلم پایین اگه بخوام ترمیم معدل بگیرم باید بعد از فارغ التحصیل بگیرم و سوال دیگم اینه که از زمانی که اغدام به ترمیم معدل کردم تا ثبت نمرات ترمیم معدل فارغ التحصیل نیستم؟؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

مریم 1397/10/21 ساعت 03:27

سلام اگر درسیو خود ١٢ شده باشی هم ترمیم معدل میشه؟؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

mostsafa 1397/10/29 ساعت 20:34

سلام من چند روز پیش رفتم از قسمت مربوطه توی دانشگاه پرسیدم گفتن که قانون تعییر کرده و فقط 4 واحد میتونی معرفی به استاد جهت ترمیم معدل برداری !
میخواستم بدونم شما در جریان هستین که قانونش عوض شده یا اون داره چرتو پرت میگه؟
مرسی

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

tina 1397/11/15 ساعت 11:45

سلام
میخواستم بدونم ترمیم معدل شامل دانشگاه سراسری هم میشه؟ یعنی درسی که قبلا پاس کرده باشه و یک بار دیگه برای بالا بردن معدل استفاده کرد؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

کیوانلو 1398/01/20 ساعت 10:59

سلام
من معدلم کارشناسیم 13.96 هست (دانشگاه سراسری)
الانم دارم ارشد میخونم.
میتونم نمره یه درس رو دوباره بردارم(یه درس کارشناسی رو دوباره تو ارشد پاس کنم یا تو همون دانشگاه پاس کنم) تا معدلم تغییر کنه؟
با تشکر

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

شایان 1398/02/25 ساعت 00:49

سلام وقت بخیر..ببخشید من کلا دوازده واحد دارم و دانشجوی کارشناسی دانشگاه ازاد هستم.میخواسنم بدونم میتونم برای ترم تابستان ۸ واحد بردارم و ۴ واحد رو معرفی به استاد بگیرم؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

علی 1398/03/28 ساعت 02:09

با سلام ببخشید من ورودی سال۸۷ام دوواحدمعرفی به استاد داشتم افتادم یه بار هم حذف کردم الان بعد شش سال میتونم ادامه تحصیل بدم ومدرکموبگیرم

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

فاطمه 1398/04/25 ساعت 12:33

سلام. باتوجه به اینکه دوستانم فارغ‌التحصیل شدند ومن با جود اینکه نمراتم روبالابردم رتبه ام تغییر نکرده ونیمی از واحدها رو بدون تاثیر زده درحالی که من نه خیلی ازاون هارو حذف کردم نه افتادم. یک بار7 ویک بار4 واحد برداشتم اما برام مشروطی زده که طبق قانون زیرسقف واحد هست. حداقل 3ترم مونده تااتمام اما باتوجه به اینکه خیلی از درسا رو در ترم زوج وفرد اراعه میدند چطور میشه این پیش نیازهایی که اصلابرنداشتم ومنو عقب انداختن رو جوری بردارم که تعداد ترمها زیادنشه. ایاامکانش هست که دردانشگاه دیگه یا تابستون یابااجازه از آموزش این هارو برداشت؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

شیوا 1398/06/08 ساعت 01:47

سلام برای استفاده از ترمیم معدل بازم باید سر کلاس رفت؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

میلاد 1399/05/16 ساعت 12:17

سلام خسته نباشید من دانشگاه یک سال تموم کردم بعد یک سال الان میخوام ارتقا معدل بگیرم می تونم ارتقا معدل بعد از یک سال بگیریم ؟؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

Marzi 1399/06/15 ساعت 06:18

سلام وقت بخیر
من دو ترم بعد ، ترم آخر هستم و فقط ۱۱ واحد درسی باقی می مونه برام . از طرفی میخوام تابستان این ترم و بگذرونم ولی در ترم تابستان سقف واحدی که ارائه میشه ۱۰ واحده! به نظرتون اون یک واحد رو بهم میدن؟!

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

ghazaleh 1399/06/20 ساعت 21:45

با سلام ممنون از پست خوبتون.فقط این سوال من رو جواب بدین چون خیلی برام حیاتیه *
1- من معرفی به استاد گرفتم و چند روز دیگه امتحانمه. تصمیم دارم بعد از اون 6 واحد به صورت معرفی به استاد ترمیم معدل بگیرم.آیا امکانش هست دوبار معرفی گرفتن؟

2- اگر در این نیمسال 20 واحد ترمیم بردارم به عنوان یک ترم حساب میشه؟ چون من 8 ترمه تموم کردم. و اگر در پرونده من 9ترم نوشته بشه دانشگاه مقصد(ارشد) من رو ثبت نام نمیکنه. یکی از شرط هاشون همین بود


3- آیا دراین زمان باتوجه به کرونا که ثبت نام ها دیر شده. دانشگاه آزاد در مقطع ارشد مهلت میده تا ترمیم به استاد رو تموم کنم مانع ثبت نام من نمیشه؟


4-پیش اومده درمقطع استعداد درخشان(شرط معدل 16) معدل 15/90 هم مساعدت کنن و ثبت نامش بکنن ؟(کلا معدل هایی که بااختلاف کمی از 16 پایین تر باشه)

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم. این پست به حدود 5 سال پیش برمیگرده و من واقعا جوابی برای سوال های شما ندارم.

شهاب 1399/12/15 ساعت 00:28

من فارغ تحصیل کارشناسی دانشگاه ازاد هستم و الان بعد دو سال میخوام برای ارتقا معدل درخواست بدم و پرسیدم که هنوز دانشنامه ام ارسال نشده فقط مدرک موقت انجام شده
..میشه برای ارتقای معدل اقدام کرد؟

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

عامرشیرانی 1400/08/08 ساعت 03:16

با سلام بنده سال 97فارغ تحصیل شدم بعد رفتم سربازی دوباره میتونم واسه ترمیم معدلم اقدام بکنم یانه

سلام، متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

اسماعیلی 1401/11/23 ساعت 15:15

سلام وقتتون بخیر ببخشید من سال آخر کارشناسی ام و ترم آخرم ۱۲ واحد برام میمونه و سه تا از درسام برای ترم زوج هست و ترم فرد ارائه نمیشن میخواستم بدونم من باید چیکار کنم ؟

سلام، با تشکر از پیام شما. متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

سلام وقت بخیر
ببخشید درس ارسی کردم تک درس مونده ایا ارسی همان تک ماده هست نمره قبولی استاد میده؟

سلام، با تشکر از پیام شما. متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

با سلام من ترم اخر کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد هستم در مقطع کاردانی تمرین معلمی یک رو پاس نکردم و اموزش دانشگاه میگه تنها راهش باطل کردن مدرکه ایا واقعا راهی وجود نداره ؟؟؟؟؟؟؟

سلام، با تشکر از پیام شما. متاسفانه اطلاعات بیشتری از مطالب نوشته شده ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد