ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

توصیه هایی برای آزمون جی آر ای GRE

 اول از همه بگم که درمجموع تافل TOEFL و جی آر ای GRE آزمون های استانداردی هستند و تقریبا در محیط آزمون همه چی‌ مناسب هستش، پس خیالتون از این چیزا راحت و فقط بشینید درستون را بخونید.

 

قبل آزمون

من که فکر می‌کردم تعداد شرکت کننده های این آزمون زیاد نیست ولی‌ خیلی‌ خیلی‌ زیاده، شاید چندین هزار نفر در هر آزمون (البته تو آزمون مهر که اینطور بود)، نکته دیگه هم اینه که آزمون دیرتر از اون وقتی که گفته بودن شروع شد که کلی‌ حوصلهٔ همه سررفت (پس اگه خواب موندین یا توی ترافیک تهران گیر کردین خودتونو به آزمون برسونید)، در ضمن گفته بودن موبایل نیارید ولی‌ اصلا چک نمیکنند! فقط تا دلتون بخواد آقاهه التماس میکنه خاموش باشه استفاده نکنید که از بس که میگه خندتون میگیره، هرچند که بازم سر آزمون بعضیا گوشیشون زنگ می‌خوره! درضمن تاکید می‌کنم که در خونه، خودتونو سبک بفرمایید چون اونجا کیلومترها صف تشکیل می‌شه! هرچند این اجتناب نآپذیره چه بخواین چه نخواین باید برین تو صف تا با همهٔ جاهای ساختمون آشنا بشین!

http://s1.picofile.com/file/7888537311/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%B1%D9%88%D8%B2_%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86_GRE.jpg

اگرم درس نخوندین و یا وقت نکردین مطالب رایتینگ را مرور کنین اصلا خجالت نکشین خیلیا تا آخرین لحظه دارند کلمه حفظ میکنند. راستی‌ به فکر مداد و پاکن اونا نباشید و خودتون تعدادی مداد و پاکن ببرید.

 

هنگام آزمون

باید حتما حتما خودتون را برای ۴ ساعت نشستن پشت یه میز کوچیک وتکون نخوردن آماده کنید (خودم بعده آزمون پاهام کلا خشک شده بودن و راست نمیشدن) حتی بعضی‌ وقتا نمیزارن برین به آرامش برسین! که این برای بعضیا مشکل ساز شده بود (دیگه خودتون میدونید تو اون وضعیت آدم کاراییشو از دست میده) چون آزمون خیلی‌ سریع میره جلو و اصلا نمیفهمی چطور تموم شده وهمش داری فکر میکنی! پس شکلات و آب (خیلی‌ نخورید که نرید تو صف) همراتون باشه به نظر من به دردتون میخوره البته نه شکلاتی که برگتون را کثیف کنه و به دندوناتون بچسبه! سعی‌ کنید هرقسمت را در وقته خودش جواب بدین (دوستم حتی تو قسمت ریاضی‌ پارت اول را زودتر تمام کرده بود رفته بود سراغ ۲۵ تا دوم مراقبه فهمیده بود و مجبورش کرده بود جوابا رو پاک کنه بعدشم بیچاره را انقدر ترسونده بود که کلا ازمونش را خراب کرده بود) راستی‌ وسط آزمون هم میان کارت ورود به جلستون را جمع میکنند و شاید اونجا تازه خودتون راچک کنند، یک نفر هم از پشت بلندگو وقتو همش اعلام میکنه و تا می تونه حرف میزنه!

*** یک سری مطلب مثل اسم و فامیل و آدرس و محل دریافته کارنامه کاغذی (هر جا بنویسین میره سنجش) باید رو دفترچه نوشته بشه که آقاهه کمک میکنه.

 

بعد آزمون

در حالی‌ که به احتمال زیاد وقت کم آوردی و وقت یهوتموم شده، باید برین بیرون که در مسیرم این جور حرفا شنیده میشه: خیلیا دارن میگن وقتش کم بود بعد یکم جلوتر بچه ها بی‌دقتیشون یادشون میاد و بعضیام فکر میکنند اصلا غلط ندارند (ولی‌ وقتی‌ نتایج میاد فقط ۱۰ تا سوال ریاضی غلط دارند) و گروهیم مجدد میرن تو صف! راستی‌ ماشین حسابتون را میتونید بردارین (پس بردارین و اگه خودتون نمیخاین به بقیه که آزمون دارند بدین تا تمرین کنند) یه کاغذم (برچسب) رو صندلی‌ هست که اونم بردارین.

http://s2.picofile.com/file/7888537739/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%B1%D9%88%D8%B2_%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86_GRE1.png

شب آزمون

خدا رو کلی‌ شکر می‌کنید که این آزمون را دادید و یکی‌ از مراحل سخته اپلای را رد کردین، ولی‌ نمیدونید که این آزمون یکی‌ از مراحل آسان و اولیه در مراحله اپلای هستش!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد