ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

پدیده ای به نام اپلای ابراد

تقریبا همه کسانی‌ که دوست دارند در خارج از کشور ادامه تحصیل بدن حداقل یک بار اسم این تارنما را شنیدن. تارنمایی جامع که تقریبا به تمام نیازها پاسخ میده! واقعا این تارنما به خیلیا در زمینه های مختلف کمک کرده و تقریبا همهٔ استفاده کنندگان از آن راضیند (همگی‌ دعاگوی سازندگانش هستند)! در ضمن یکی‌ از سازندگان جدا شده و تارنما آکادمیا کافه را درست کرده، که اینم به نظرم تارنما خوب و جالبی‌ هستش.

http://s4.picofile.com/file/7891006448/%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87_%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%D9%87_%D9%86%D8%A7%D9%85_%D8%A7%D9%BE%D9%84%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF.png

اما یک سوال به ذهن هر کس میاد که چقدر به حرفای این تارنما ها میشه اعتماد کرد؟

قسمت ویکی این تارنما به نظرم کاملا درست و کمک کنندست و هر کس باید یک دفعه این قسمت را بخونه! اما فروم؟! قسمتی‌ که همه نظرا و سوال ها شون را مینوییسن! راستش اون اوایل که با این تارنما آشنا بودم اکثر پاسخ دهندگان کسانی‌ بودن که در خارج کشور بودن و یا حداقل در زمینه ای که پاسخ میدادن صاحب نظر! اما متاسفانه در این یک دو سال اخیر بعضی بخش های آن از مدیران خوبی  استفاده نمیکنه! چند تا مثال: مدیر یکی‌ از بخش های آزمون ها حدود یک سال بود در مورد منابع و چطور خوندن نظر میداد که بعدا مشخص شد هنوز آزمون نداده! یک دوستی بود با هزاران پست که در مورد یک کشور اروپایی نظرات قطعی‌ میداد که بعدا متوجه شدم در یک کشور اسیایی مشغول تحصیله! و در زمینه هایی‌ که نظر میده اصلا تجربه ای نداره! یا دوستی که سال اول دانشگاه بود و مشاور برای تحصیلات تکمیلی میداد! اخریشم مربوط میشد به جریان سفارت که طرف خودشم هنوز سفارت نرفته بود و داشت نظر میداد! خوب هدف این دوستان انشالله که کمک به سایرین هستش (البته عده ای هستن که مشکل ساختار ذهنی‌ دارند!) ولی‌ خوب ما باید کمی‌ دقت کنیم و خودمون هم علاوه بر صحبت های این تارنما تحقیق کنیم! همیشه قرار نیست حرف های این تارنما درست باشه! یک ایراد دیگه هم هست البته خیلی‌ خیلی‌ نادر هست! یک عده مخصوصاً اطلاعات غلط میدن و بقیه را ناامید می کنند به این امید که شاید رقیبشون کم بشه و شایدم فکر می کنند هرچی‌ ایرانی‌ کمتر باشه تو رشتشون کلاسشون بالاتر میره (راستش باورش سخته ولی‌ واقعیت هستش، راستش دیدم که میگم) البته تاکید می‌کنم خیلی‌ کم هستن! در ضمن نظر ادم ها باهم فرق میکنه پس شاید یکی‌ شما را ناامید میکنه فقط نظرش را گفته پس ناامید نشید! تلاش کنید تا به هدفتون برسین! درنهایتم این که در اپلای شرایط هیچ کس مانند دیگری نیست پس نمی‌شه نظر دقیقی‌ در مورد آیندتون داد اگر اینطوری بود همه می دونستند که کجا اپلای کنند و برنامه سال های بعدشون را می دونستند پس به هیچ وجه هیچ وقت نا امید نشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد