ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

چرا تافل دادم؟

منم اون اوایل ذهنم درگیر بود که چه آزمونی بدم بهتره، ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که تافل بدم اونم به دلایل زیر:

مرتب و هر هفته اونم در چند شهر ایران برگزار میشه و راحت میشه براش برنامه ریزی کرد و تقریبا آدم از کنسلی و یا عدم برگزاری نگرانی نداره. در مورد ارسال نمره اضافی هم به نظرم راحتتر و خیلی ارزانتر انجام میشه (البته اگر کارت اعتباری داشته باشین) چون میتونید بصورت آنلاین هر چند تا که بخواهید تا دوسال (مدت اعتبار مدرک) سفارش بدین و به علت این که می خواستم برای جاهای زیادی مدارکم را بفرستم برام خیلی تفاوت پیدا می کرد. در ضمن اون موقع من ترجیح میدادم با هدفون به لسنینگ گوش کنم و با رایانه صحبت کنم تا با یک آدم واقعی و در کل تصمیم داشتم خودم بخونم و به نتیجه رسیدم تافل نسبت به آیلتس خود محورتر هستش، دلیل دیگم این بود که فقط می خواستم برم آمریکا و می دونستم تافل برای آمریکا بهتره.

*** البته من نمیگم کار درستی کردم چون من لسنینگم ضعیف بود و تافلم لسنینگ محور! ولی فکر می کردم بتونم بهش غلبه کنم ولی نتیجه خوبی نگرفتم و به همین خاطر اگر آیلتس می دادم به علت ویژگی های آزمون (به نظرم) می تونستم یک نمره بهتر بگیرم و شاید برام مفیدتر بود. این طور که من تجربه کردم و دیدم تافل اولش نمره گرفتن سخت تر نسبت به آیلتس ولی اگر زبانت خوب باشه در نمره های بالا به نظرم آسانتر میشه نمره گرفت نسبت به آیلتس. در کل اگر زبانتون خوبه و هدف اصلیتون کانادا و آمریکاست به نظرم بهتر تافل بدین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد