ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

گارفیلد

گارفیلد 19 ژوئن 1978 پا به عرصه قصه‌های مصور گذاشت. او که مخلوق جیم دیویس است، از قصه‌های مصور به دنیای تلویزیون و سریال انیمیشن سر درآورد و بعدا وارد سینما شد. گارفیلد حالا معروفترین و محبوبترین گربه دنیای هنر است و بسیاری از تکه‌کلام‌هایش بین مردم رایج شده است. دیویس اولین بار در سال 1978 ایده خلق گربه‌ای تنبل و ترزبان را در ذهن پروراند و بعد با طراحی قصه‌ای در 19 ژوئن 1978 این گربه متولد شد. گارفیلد تنبل است، عاشق لازنیاست، شرور است، خودخواه است و با همه اینها محبوب میلیون‌ها نفر است.

آنچه در ادامه می‌خوانید برخی از معروف‌ترین تکه‌کلام‌های گارفیلد است.

* اگر دوست داری لاغر به نظر بیای، با آدمهای چاقتر از خودت بگرد.

* من اضافه وزن ندارم، کمبود قد دارم.

* هیچ وقت به یک گربه خندان اعتماد نکن.

* من بی‌نظم نیستم، من چالش سازماندهی دارم.

* پرخورم چون افسرده‌ام، افسرده‌ام چون پرخورم. این یک دور باطله که سال‌ها طول می‌کشه تا به انتها برسه.

* هر وعده غذایی را جوری بخور انگار آخرین غذایی است که می‌خوری.

* گرسنه‌ام، پس هستم.

* تمام شد. من به قله تنبلی و پرخوری رسیدم... چه اندوهناک! بعد از قله دیگر جایی برای فتح کردن نیست.

* وقتی لازانیای خونم کم بشود، بداخلاق می‌شوم.

* حالم از دوشنبه‌ها (اولین روز کاری هفته) بهم می‌خورد.

منبع: تلگراف / 19 ژوئن / ترجمه: حسین عیدی‌زاده – به گزارش خبر آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد