ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

اهمیت لسنینگ در تافل

اگر قصد شرکت در آزمون تافل را دارید مهمترین مهارت برای افزایش نمره و گرفتن نمره مطلوب همین مهارت لسنینگ هستش در ازمون تافل 30 نمره بطور مستقیم به لسنینگ تعلق میگیره، در اسپیکینگ چهار سوال از شش سوال ابتدا باید به لسنینگ گوش بدید و بعد متن را توضیح دهید و در قسمت رایتینگ در سوال اول بعد گوش دادن به لسنینگ باید با توجه به شنیده ها رایتنگ بنویسد (از قسمت اسپیکینگ و رایتینگ هر چه بهتر متن ها را بفمید و انتقال دهید نمره بالاتری می گیرید) پس همان طور که متوجه شدید به طور مستقیم و غیر مستقیم حداقل 60 نمره در تافل به لسنینگ ارتباط داره که شما حتی ممکن در یک مهارت قوی باشید ولی وقتی لسنینگ را متوجه نشید نمره آن را از دست می دهید. به همین خاطر اگر تصمیم به شرکت در آزمون دارید شما باید حتما لسنینگ خودتون را تقویت کنید و بعد به فکر نمره خوب باشید. همانطور که در پست های قبل اشاره کردم ریدینگ مهارتیه که باعث افزایش دانشتون در کلیه مهارت ها میشه (از این نظر مهمه) ولی لسنینگ علاوه بر اینکه باعث بهبود خود مهارت اسپیکینگ میشه (بچه تا نشنوه نمی تونه حرف بزنه پس سعی کنید خوب گوش کنید) در نصف نمره آزمونم تاثیر گذاره.

توجه کنید: مهارت لسنینگ با تکنیک و معلم بدست نمی یاد فقط با ممارست و تلاشه که میتونید بهبودش بدهید. در ضمن شاید به خاطر تاثیر گذاریه لسنینگ در کل نمره تافل است که میگن این آزمون سخته ولی خوب اگر لسنینگتون خوب باشه این آزمون براتون خیلی آسون میشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم 1392/06/16 ساعت 00:10

برای کسی که وقت زیادی نداره و باید از سد تافل با نمره ی خوب و قابل قبول عبور کنه چه پیشنهادی دارید؟ مخصوصا در مورد لسنینگ که من متاسفانه ضعف دارم. دیدن سریال و نوشتن دیالوگا کمکی میکنه؟ برنامه ریزی کردم روزی 2 ساعت سریال ببینم.

سلام. با وضعیت شما فقط باید بارها و بارها لسنینگ های سوالات تی پی اُ را گوش بدید. سریال فقط برای اوقات بی کاری و خستگی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد