ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

دریافت سریعتر I 20

همان طور که قبلا توضیح دادم فرم I20 اگر توسط دانشگاه با پست عادی ارسال بشه حدودا سی روزه به دستتون میرسه ولی اگر تصمیم داشته باشید سریعتر I20 کاغذی به دستتون برسه (حدود پنج روز) می تونید از شرکتEshipglobal  استفاده کنید، بدین منظور ابتدا به دانشگاه اطلاع می دهید که تصمیم به استفاده از این روش دارید (باید در فرصت تعیین شده به دانشگاه اطلاع بدید در غیر این صورت دانشگاه با پست عادی بصورت رایگان براتون می فرسته) سپس به شرکت کاراپست رایانامه بزنید (i20@karapost.com) و مشخصات کامل پستیتون را براشون بفرستید (به علت تحریم شرکت های پستی، شما باید از این شرکت استفاده کنید این شرکت بسته شما را در دبی تحویل می گیرد و به شما تحویل می دهد) بعد از دریافت آدرس پستی این شرکت در دبی (در وقت اداری پاسخگویند) وارد تارنمای شرکت Eshipglobal  شوید و ثبت نام کنید بعد از وارد شدن به صفحتون گزینه آبی رنگ Receive a Package From Universities را انتخاب کنید سپس دانشگاهتون را از ایالت های مشخص شده پیدا کنید و مشخصات دانشجوییتون را وارد کنید فقط بجای آدرس خودتون باید آدرس شرکت کاراپست در دبی را وارد کنید (توجه کنید Dubai City کد پستی و ایالت و استان نداره) بعد هم باید شرکتی که دوست دارید مدرکتون با اون تا دبی ارسال بشه انتخاب کنید (FEDEX توصیه میشه) در انتها هم باید پول را (حدود 55 دلار برای ارسال به دبی) بصورت آنلاین واریز کنید (یا با کارت اعتباری یا با استفاده از شرکت های ایرانی پرداخت پول آنلاین) بعد Tracking Number دریافتی را بعلاوه آدرس دقیق محل دریافت بسته و تصویر فیش واریزی (برای رساندن مدارکتون توسط کاراپست که حدود صد هزار تومان میشه) برای رایانامه کاراپست ارسال کنید و منتظر بستتون بمانید.

http://s4.picofile.com/file/7922374294/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA_%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%D8%B1_I_20.png

البته شما می توانید اگر دوست و آشنایی در آمریکا دارید همه آی 20 ها را با پست عادی (حتی اگر با پست سریع هم سفارش بدید باز هم نسبت به ارسال به ایران ارزانتر میشه) برای اون بفرستید (در آمریکا چند روزه می رسه تا جایی که یادمه، باز هم بپرسید) و دوستتون هم همه مدارک را با پرداخت یک بار پول پست برای شما ارسال کنه و یا اگر فقط نیاز به تصویر آی 20 دارید براتون اسکن بگیره.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 1392/06/16 ساعت 00:03

سلام. مطلبی که در مورد لسنینگ تافل گذاشته بود خیلی خوب بود. ممنونم. من میخام واسه یکی از دانشگاه های امریکا اپلای کنم که آخرین مهلتش 15 دسامبره. و باید تا اون موقع نمرات جی آر ای و تافل به دانشگاه رسیده باشه. شما اطلاع ندارین که چه مدت واسه ارسال نمرات زمان لازمه؟ بهترین زمانی که میتونم آزمون تافل بدم سه آذره. اما میترسم که آی تی اس دیرتر از 15 دسامبر نتیجه رو به دانشگاه اعلام کنه.

سلام. راستش توی یک پست دقیق نوشتم که چه زمانی نمرات تافل و جی آر ای میرسه (حتما پیداش کنید و بخونید) و حتی توضیح دادم که نمره با تاخیرم برسه ایرادی نداره فقط مهم هزینه اپلیکیشن فی هستش که باید سر وقت واریز بشه (اونم بعضی جاها راه میان) نگران نباشید و فقط برای آزمون بخوانید.
یکیش این بودhttp://setareyemosafer.blogsky.com/1392/03/16/post-56/

عسگری 1394/03/21 ساعت 10:56

از سرویس کاراپست اصلاً استفاده نکنید که تمام زندگیتون بر باد میره چون یا گم میکنه یا بسته ها رو اشتباه میاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد