ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

الماس

یک کشاورز جوان آمریکایی بعد از شنیدن داستان کسانی که به افریقا می روند، به هیجان آمد. او مزرعه خود را فروخت و تصمیم گرفت به افریقا برود، معدن الماس کشف کند و به ثروتی افسانه ای دست یابد. کشاورز قاره افریقا را در مدت دوازده سال زیر پا گذاشت و عاقبت در نتیجه بی پولی، تنهایی، خستگی و بیماری و ناامیدی خود را به درون اقیانوس پرت کرد و ....

http://s3.picofile.com/file/7962312682/%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%B3.jpg

از طرف دیگر، کشاورزی که مزرعه او را خریده بود، هنگامی که  به قاطر خود، در رودخانه ای که از وسط مزرعه اش می گذشت آب می داد، تکه سنگی پیدا کرد که نور درخشانی از خود ساطع می کرد. معلوم شد آن سنگ الماسی است که قیمتی بر آن متصور نیست. کسی که الماس را از او می خرد از کشاورز درخواست می کند که او را به مزرعه اش ببرد و محل را به او نشان دهد، کشاورز او را به محلی که قاطرش را آب داده بود، برد. آن ها در آن جا قطعه سنگ های بسیاری از همان نوع پیدا می کنند و بعداً متوجه می شوند که سرتاسر مزرعه پوشیده از فرسنگ ها معدن الماس است .

وقتی هدفی (البته از نوع واقعی و ارزشمند) را برای خود تعیین می کنیم نباید فکر کنیم برای عملی ساختن آن باید سرتاسر دنیا را زیر پا بگذاریم و شغل و کشور خود را باید عوض کنیم گاهی الماس ها در نزدیکی ما قرار دارند و فقط کافی است کمی تلاش کنیم و تصمیم بگیریم الماس ها را ببینیم.

منبع متن اصلی: اینترنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد