ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

غذای دانشجویی

وقتی تصمیم گرفتم این وبلاگ رو بزنم می خواستم وبلاگی باشه که تمام نیازهای افراد دانشجو را از صفر تا صد برطرف کنه به همین خاطر سعی کردم کمتر از مشکلات خودم بگم و این جارو با حرفای بیهوده و ناامید کننده پر نکنم (محلی نباشه برای نوشتن مشکلات خودم، در ضمن نمی خواستم مانند خیلی از وبلاگ نویس ها افسرده باشم). تو این چند ماه تقریبا مطالب مربوط به پذیرش را کامل کردم (فقط توضیح کشورا مونده و چند مطلب کوچک دیگر، البته شاید در آینده سرنوشت آدمای مختلف با هدف ها و بینش های گوناگون را که می خواستند اپلای کنند را بنویسم) و تلاش کردم تمام مطالبی را که توی این چند سال تجربه کردم را بطور خلاصه و موثر ارایه بدم در ضمن خیلی خیلی تلاش کردم که مطالب را خلاصه و بدون اشتباه ارایه بدم به همین خاطر ساعت ها و حتی گاهی روزها روی مطالبم وقت گذاشتم تا برای خوانندگان مفید باشه (البته آنچنان خواننده ای ندارم!) و هدفم فقط انتشار مطلب و زیاد کردن بازدید کننده نبود به همین خاطر حتی اگر می خواستم مطلبی را لینک بدم تا از اون منبع مطمئن نمی شدم این کار را نمی کردم. در ضمن سعی کردم میانه رو باشم و نظر شخصیمو کمتر ارایه بدم مثلا اگر یک بار سفرنامه خارجی گذاشتم بعدی را سعی کردم حتما از ایران بذارم و تمام انرژیمو گذاشتم که در مطالبم اغراق و قضاوت (نادرست) نکنم. به هر حال با توجه به این که تمام مطالب اصلی پذیرش و آموزش زبان را ارایه دادم تصمیم گرفتم با توجه به کم شدن موضوعات برای نوشتن یک موضوع جدید به وبلاگم اضافه کنم!

http://s2.picofile.com/file/7993223010/3.jpg

اونم قسمتی نیست جز قسمت خوشمزه آشپزی! شاید به نظر مسخره و حتی ناامید کننده بیاد (شاید بعضیا بگن کار وبلاگ به کجا رسیده) ولی به نظرم دانشجویان مخصوصا اونایی که جاهای دور! درس می خونند به این قسمت نیاز دارند چون باید خودشون غذا درست کنند و وقت آنچنانی هم برای این کار ندارند البته خوب، تارنماهای فراوانی (خیلی خیلی فراوان) در این مورد وجود داره ولی خیلی سخته تا بشه ازشون یک غذای ساده، سریع، ارزون و با طعمی متفاوت پیدا کرد، به همین خاطر من این جا تمام تلاشم را می کنم (البته تعداد پست ها مطمئنا زیاد نخواهد بود) تا این جور غذاهارو (سعی می کنم غذاهای جدید و متفاوت باشه) این جا ارایه بدم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد