ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

پدر جان روزت مبارک

http://s5.picofile.com/file/8123168000/%D9%BE%D8%AF%D8%B1_%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%AA_%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا 1393/02/31 ساعت 21:13

سلام . شما الان ایران هستین ؟؟ میخواستم ازتون بیشتر درمورد تافل و آیلتس و اینکه کدومشو انتخاب کنم بپرسم.. ممنون میشم اگه وقت داشتین بهم ایمیل بزنین ..

سلام...راستش کلی در این وبلاگ در موردش توضیح دادم
واقعا دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه، نمیشه یک فرمول خاص را هم براشون داد...(تعدادی از مطالب در قسمت پذیرش نوشته شده) سوالیم بود همین جا بفرمایید....در خدمتم

مهسا 1393/03/01 ساعت 14:48

سلام مجدد. ممنون که جواب دادین.. ببینید من میخوام هفته اول مهر حتما امتحان زبانو بدم.. راستش از تافل خیلی ترس دارم 1. بخاطر اینکه طولانیه مدت زمانش و فک میکنم بخاطر خستگی بازدهیم میاد پایین.. 2 . اینکه چون اینترنتیه فک میکنم چشام موقع خوندن ریدینگ خیلی خسته میشن یا رایتینگ مثلا تو نوشتن رو کاغذ خب سریع ترم تا تایپ کردن که این دومی حالا خیلی مهم نیست! ... حالا جدیدا تو یک هفته اخیر داشتم رو ایلتس فک میکردم و لیسنینگشو که زدم دیدم واقعا خیلی از تافل اسونتره تو این بخش!! (البته من کتابای کمبریجو که زدم اولی 16/40 تا درست زدم 16 تا از 40 که نمرم میشد 5، تو دوتای بعد یکیو 27/40 درست زدم و یکی 23/40!! اما اینا فقط برا بخش لیسنینگ بود!! حالا میخوام ازتون بپرسم که اگر مهارت های دیگه ایلتس مثل تافل هستن از درجه سختی خب من ایلتس بدم چون لیسنینگش هیلی اسونتره.. اما اگه رایتینگ و ریدینگش قراره سخت تر از تافل باشن خب همون تافلو بدم.. سطح زبانم تقریبا متوسطه!! و اگه بخوام ایلتس بدم 7 میهوام بگیرم :) و تافل حداقل 90

سلام. به نظرم یک تست TPO تافل هم بزنید..دقیقا محیط آزمون شبیه سازی شده...ولی به نظرم آنلاین بودن اونقدر مشکل ساز نیست...در مجموع اونقدر تفاوت ندارند ولی اگر سرعت تایپتون پایینه در اژمون یکم اذیت میشید... ولی اگر لسنینگتون خوبه تافل بدید (همچنین پایه زبانتون اگر خوبه و تصمیم دارید خودتون بخونید) وگرنه آیلتس...ولی باید برای این نمره ها تلاش کنید...

مهسا 1393/03/02 ساعت 10:53

سلام.. یادم رفت بگم TPO هم زدم.. ولی بجز لیسنینگ آزمون دومش همه ریدینگ ها و لیسنینگ های آمون های 1 تا 4 رو 15-16 میشدم.. با سیستم نمره دهی خود TPO ولی با سیستم نمره دهی کتاب دلتا یکی دو نمره بالاتر میشدم.. بخاطر همین نمره های 15-16 دپرس بودم که برم ایلتس بدم بهتره..
1. حالا TPO ها بنظرتون ممکنه با تمرین به بالای 22-23 برسه؟؟ تو 3 ماه؟
2. من واسه تمریت ریدینگ و لیسنینگ تصمیم گرفته بودم خود TPO ها رو بخونم.. برا اسپیکینگ 196 تاپیک نوتفول که تو اپلای ابرود براشون جواب و ایده گذاشتن و بخونم و برا رایتینگ 185 تاپیک با جواباشونو کار کنم..برنامم چطوره؟
حالا با توجه به نمره TPO و اون ایلتس کدومش بنظرتون توش بهتر میتونم خودمو بکشم بالا؟

سلام. آره در صورتی که به طور کامل وقت بذارید (خودتون واقعا بخونید) ...
به نظرم بهترین شیوه همین شیوست (مطالعه تی پی ا ها البته از اول و بارها و بارها تکراری گوش دادن و خوندن و پیدا کردن کلمات جدید)
با اونا به سوالات می تونید جواب بدید ولی خوب نمره خوب گرفتن در اسپیکینگ به سطح جنرال شما بستگی داره و همچنین در 4 سوال آخر لسنینگ تاثیرگذاره....
اولا مجبور نیستید مهر امتحان بدید. همچنین فکر نکنید این آزمونا فرق دارند همشون یکین....رنج نمره یکی هستش

فقط اگر لسنینگتون و پایه زبانتون خوبه (و خودتون درس می خونید) تافل وگرنه آیلتس....البته به نظر من...
در ضمن با سطح شما و خوندن معمولی 6.5 آیلتس ونزدیکای 90 تافل در دسترسه ولی برای نمره بیشتر باید بیشتر تلاش کنید

راستش باید خودتون تصمیم بگیرید بعدم من که تمام شرایط شمارو نمی دونم

مهسا 1393/03/03 ساعت 10:48

اوکی مرسی با توجه به اینکه با تافل کامل اشنا هستم و حوصله و وقت کلاس رفتنو هم ندارم و سرکار کلی وقت دارم که خودم بخونم فک کنم تافل بدم خیلی برام بهتره.. ممنون از راهنمایی های شما

راستش باید هرکسی خودش متوجه بشه که کدوم آزمون را بده ولی با توجه به نمره مورد نظر باید خوب وقت بذارید... موفق باشید... در ضمن به نظرم روی مهارت لسنینگ خیلی وقت بذارید اولش سخته ولی ارزشش را داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد