ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

شریک زبان

یکی از راه های بهبود اسپیکینگ پیدا کردن شریک (پارتنر) زبان جهت گفتگو هستش، حالا می تونید این افراد را با توجه به هدفتون از طریق اپلای ابراد (هدف بیشتر کاربران آمادگی برای آزمون هستش) پیدا کنید یا عضو تارنماهایی (وبسایت ها) بشید که به همین دلیل درست شده اند.
http://s5.picofile.com/file/8123522018/LanguagePartners.png
شما با جستجوی عبارت Language Partner یا .... در گوگل می تونید با کلی تارنمای مختلف آشنا بشید (البته به نظر من کانورسیشن اکسچنج و اینتر پالز از همه بهتر اومدن) مورد دیگه هم این که هدف آدما از عضو شدن در این جور تارنماها متفاوته، یکی فقط می خواد صحبت کنه، یکی دوست بین المللی پیدا کنه و یکی هم در مقابل زبانی که به شما یاد میده زبانتون را یاد بگیره (کم نیستن آدمایی که دوست دارن فارسی یاد بگیرن) همچنین می تونید با توجه به کشور و شهر مقصدتون شریکای زبانتون را پیدا کنید و علاوه بر بهبود زبانتون در مورد اون شهر و کشور از دوستتون اطلاعات مفیدی بگیرید، البته باید کمی بگردید تا فرد مناسب را با توجه به هدفتون بیابید ولی اگر فرد مورد نظر پیدا بشه گفتگو و یادگیری از اون بدون شک مفیدتر از مطالعه ده ها کتاب و شرکت در کلاس های زبان خواهد بود. به نظرم اگر زمان دارید این فرصت را از دست ندهید.....

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
واقعا شریک زبان خیلی می تونه اثر داشته باشه؟
من توی همین سایت اپلای ابرود، خیلی وقته تصمیم گرفتم در تایپیک مربوطه، برای داشتن شریک زبان اقدام کنم...اما همش حس می کنم شاید وقت تلف کردن باشه و به همون اندازه که وقت می ذاریم، بازدهی نمی بینیم!

سلام بستگی داره
یک نفر هم زبون خیلی کمک می کنه ولی منظورم هم زبون خوبه...
این جور بگم پنج دقیقه صحبت کردن یک نیتیو معادل سال ها کلاسه...
ولی بهاه خوبیه برای بیشتر حرف زدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد