ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

حرکت در جهت آب

همیشه فکر می کردم می تونم شرایط را تغییر بدم (و باید تغییر بدم) بخاطر همین اکثر اوقات در خلاف جهت آب شنا می کردم و تا به اون چیزی که می خواستم برسم نمی رسیدم، فعالیتام را ادامه می دادم، سخت بود ولی باید می شد با وجود همه استرساش، خیلی وقتام نمی شد... تو این سال ها زندگیم همینجوری گذشت....گذشت و گذشت... اما روزگار بهم فهموند نباید این جوری فکر و عمل کنم... دیگه ایمان آوردم زندگی، زندگی است، فقط باید در جهت آب خوب شنا کرد (اون موقع است که همه چی تغییر می کنه) فقط همین... البته شایدم کم آوردم، راستش نمی دونم...

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 1393/03/04 ساعت 12:41

سلام
امیدوارم خوب باشی ، من یه سوال دارم با توجه به اطلاعات خوب شما شاید بتونی کمکم کنی ، من 32 ساله هستم و لیسانس ریاصی از شهیدبهشتی ولی با معدل 11/66 که خیلی بده ، الان تو این سن تصمیم گرفتم برم یه جا فوق بخونم ولی با این معدل و با این سن و سال نمیدونم امکانش هست یا نه ، میشه بهم یه مشاوره ای بدی ؟ ممنون

سلام ممنون...کار نشد نداره... ولی خوب باید بدونید کجا تصمیم دارید برین (اروپا، اسیا و ...) و برای چی دارین میرین و چقدر دوست دارین هزینه کنید... با توجه این موارد شرایط فرق می کنه...

مح صانعی 1393/05/16 ساعت 11:54

با عرض سلام
من حالتم ظاهرا بدتر از شماست! چون اصلا کاری ندارم آب از کدوم طرفه :) بلکه در جهتی که خودم تشخیص میدم شنا میکنم - مدتی پیش تصمیم داشتم برا ارشد ریاضی برم آلمان (چون خیلی دانشگاه رایگان داره و هزینه زندگی نسبتاپایینتری توی اروپا داره) اما چون میدونستم فاند نمیگیرم با معدل 12.99و رزومه ی داغون (البته از دید ریاضیات) دیدم برای اخذ ویزا باید 8هزار یورو بخوابونم توی حساب که خب پولشو ندارم
لیسانس رو مهندسی صنایع-تولید صنعتی گرفتم از سراسری گلپایگان (27سالمه - پایان خدمتم دارم) و تمایل دارم ادامه
تحصیل رو ریاضیات بدم - از طرفی شنیدم که علوم پایه رو تا حدودی سخت پذیرش
میدند و منم رزومه م واسه ریاضیات مناسب نیست خیلی
حالا میخوام ببینم برای اپلای اراسموس، میتونم هم ریاضیات انتخاب کنم و هم
صنایع؟
که اگه ارشد ریاضی رو بهم پذیرش ندادند، مهندسی صنایع رو که شانس بیشتری دارم
بگیرم؟
از طرفی فک میکنم شانس گرفتن فاند در مقطع لیسانی ریاضی رو بیشتر دارم - چون نمرات دبیرستانم خوبه - معدل18.5 و میبینم بجای 2.5ارشد خوندن خب میرم 3.5از لیسانس شروع میکنم و میرم بالا
راستش اگه اوضاع ایران به همین منوال باشه، فک نکنم به فکر برگشت باشم اما اگه علم و دانش ارزش پیدا کنه احتمال بسیار زیاد بر میگردم
برا همین الان فقط دنبال یه راهی (پذیرش همراه فاند مالی) هستم که برم اونور آب ، ریاضی رو شروع کنم - چه از لیسانس چه از فوق لیسانس - پیشنهاد شما چیه؟

ببخشید که پراکنده نوشتم - چون کلا چند ماهه که موخم هنگ کرده
با تشکر فراوان

سلام دوست خوبم

ببینید من در مورد اراسموس توضیحات لازم را دادم و حتی شانس پذیرش را کامل توضیح دادم و ... اصلا نمی تونید بهش امید ببندید..اصلا
انقدرم درسای اراسموس گسترده نیست متاسفانه... شما در اراسموسم سه انتخاب داری کلا...در ضمن در اراسموس هیچ قاعده خاصی وجود نداره که بگین شانسم کم میشه یا زیاد...ولی من بودم در حد نیم درصد روش حساب می کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد