ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

چی بگم والا؟!

متاسفانه دیروز تعدادی از هموطنانمون جون خودشون در حادثه سقوط هواپیما از دست دادند، امیدوارم خدا همگیشون را بیامرزه ولی یه سری مطالب واقعا آزارم داد که مجبورم کرد بشینم اینجا و بعد مدتی هر طور شده بنویسم!

http://s5.picofile.com/file/8134469284/1.jpg

اول اینکه یه تعداد آدم جونشون را از دست دادن اما بعضی سایت ها بیشتر به بررسی نظر بازیکنان سپاهان که هفته پیش با این هواپیما به تبریز رفتن پرداختن! یک عده انسان فوت کردن و خانواده هاشون داغدار شدن! اما بعضی از این سایتا به بررسی موردی اثر سقوط هواپیما بر روحیه بازیکنان سپاهان و همچنین عملکرد آنان در لیگ برتر می پردازند! حتی یه جا نوشته اگر اینا سقوط می کردن می خواستیم چه کنیم......! انگار فقط اونا آدم هستند.... بگذریم...

مورد بعدی این که متاسفانه بعضی از رسانه ها از این اتفاق تلخ سو استفاده سیاسی دارند می کنند! یک عده از رییس جمهور سابق فیلم نشون میدن و مطلب میذارند یه عده هم می خوان وزیر را استیضاح کنند! یکی هم در حرکتی عوام پسند..... بگذریم...

از همه بدتر هم یه عده منتظر یه اتفاقند که در شبکه های اجتماعی خود شیرینی کنند و ژست های انساندوستی و ... بگیرند، یه عده هم که ماشا الله منتظر اتفاقیند که جک درست کنند و بخندند حالا کار ندارند موضوع چیه (فقط خودشون سوژه نباشند) که این آخری که از همه برام آزار دهنده بود من را مجبور به نوشتن کرد....واقعا موندم چی بگم والا... باز هم بگذریم...


* نمی دونم انگار همانطورکه قبلنا گفتم تا در فشار باشم نمی نویسم، کلی مطلب در چرکنویس وبلاگ دارم که باید ویرایش بشند... ولی سعی می کنم تا روزای آینده کلی مطلب بذارم. ممنون باز هم به اینجا سر می زنید..

نظرات 7 + ارسال نظر
مرضی 1393/05/21 ساعت 10:05 http://dilerayso.blogfa.com/

از وبلاگتون خوشم اومد
میام می خونم حتما :)
داشتم دنبال منابع تافل می گشتم پیداش کردمم

محمد 1393/05/26 ساعت 13:59

وبلاگت عالئیییه

ممنون

مهدی 1393/05/31 ساعت 11:04 http://bivatan.blogsky.com

متاسفانه درسته. بعد هر حادثه این حرف ها منتشر میشه اما کاری برای دوباره اتفاق افتادنش انجام نمیشه ...

سپید 1393/06/02 ساعت 09:26 http://startagain1.blogsky.com

اینجا یکی از بهترین وبلاگ هاست.منتظریم تا بنویسید

ممنون، به امید خدا....

مهسا 1393/07/23 ساعت 09:10

سلام من شنبه 26 مهر تافل دارم و موقع ثبتنام اسم 4 دانشگاهی که میخوام نمرم بره اونجا رو وارد نکردم. الان هر چی میگردم نمیتونم تو پروفایلم پیدا کنم که از کجا میتونم اسم و کد دانشگاه هارو اضافه کنم.. شما میدونین؟ یا کسیو میشناسین تازه تافل داده باشه؟

salam
ta jayee keh yadam hast ruye tarkhe azmoonetun bayad click konid va az unja edameye marahel
beh nazare man dar apply abroad beporsid sari pasokhetun ra migerid...

مهسا 1393/07/24 ساعت 14:14

ممنون جوابمو پیدا کردم :)

Go to view orders
then click on order number for example: Order No: 1202456
then you will be faced with your order. In the middle of the page there is Score Recipient(s) section. Click on modify button on the right. then you're allowed to modify or add 4 score recipients for free.Hope I could explain it well.
Best

مهسا 1393/08/07 ساعت 12:31

سلام خوبین ؟ منو یادتونه؟ همون ادم استرسی :) من بلخره 18 اکتبر تافل دادم و چقدر راحت بود واقعا (بماند که نمره ای که میخواستمو نگرفتم که مشکل دقیقا از خودم بود نه سخت بودن امتحان) و چقدر از سیستمش خوشم اومد و چقدر امتحان نرمال و منطقیه و و و ...
نمرم شد95 :( انتظار بالای 100 داشتم واقعا چون واقعا تواناییشو داشتم. R: 26 , l:24 , s:20 , w: 25
ضمنا اسپیک که من اونقد ازش میترسیدم وقتی تمرین کردم دیدم اسون ترین بخش تافله.. و البته من همونو افتضاح دادم فقط بخاطر عدم زمانبندی صحیح!! یعنی سرمو انداخته بودم پایین و چون لیسنینگم خوب بودو همه چیو نت برداشته بودم دلم میخواس همشم بگم که متاسفانه واسه دو تا سوال 4 و 6 نصف مسالرو نگفته بودم که سرمو اوردم بالا و دیدم وقتم تموم شده.. :( یه سوال دیگه هم هول شدم چون نمیدونستم بجای جریمه چی باید بگم و مکث طولانی داشتم و ... خلاصه...نمرم انقدر کم شد.. حالا بنظرتون دوباره بدم؟ با توجه به اینکه میدونم اگه 3 هفته کار کنم دوباره حتما بلای 100 میش؟ یا وقتمو بذارم و برا gre برا 1 ماه دگ بخونم؟

salam
khodaro shokr keh khub shodin
etefaghan in moshkeli shoma darin beyne azmoon dadan ya nadadan ra nemishe daghigh goft rastesh chon listeningetun khube yani mishe nomre ra afzayesh dada
va vaghiatam ine keh 100 shodan kheili moasere vali man ta jayee keh didam 100 shodan kami sakhte
yani barha taraf 99 mishe vali 100 nemireseDDDD
kholase begam beh nazaram nomre shoma tuye kutah modat beyne 98 ta 102 taghyeer mikone
beh nazaram shoma keh beh ghole khodetun stressi hastin vaghtetun ra bezarin ru GRE
hala uno bedin
badesh agar vaghti bud va niaz shod ye azmoone dge
felan bikhial shin chon gre ra ham bayad bedin
vali dar nahayat nemishe nazare ghati dad vaghan hamash hadso gomane
dar akhar beh nazaram bebinid dust darid che kar konid
beh jaye agar agar kardan va naghshe keshidan ...bebinid chi dust darid va hamun kar ra bokonid

vali nazare man ineh keh hala gre ra bedin badesh baraaye toefl vaght hast...dar zemn baraye toefl chand azmoon azmayeshiam bezanid....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد