ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

زیر آسمان ایتالیا

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت سفرشو به آمریکا شروع کنه، اما ......
http://s5.picofile.com/file/8154426818/italy_map.jpg
اما یه روز از خودش پرسید چرا آمریکا!!! آیا این جوری از زندگی لذت می برم؟! به هدفام می رسم؟!!! و در نهایت اومد کشور و دانشگاهی که هیچ وقت فکرش را نمی کرد......

نظرات 3 + ارسال نظر
ناهید 1393/09/24 ساعت 13:56

سلام رییس
وبلاگ توپی داری
خلاصه رفیق هرجورکه هست میخام بیام ایتالیا
هیچ دانشگاهی برام مهم نیس
دارم واسه تافل میخونم
ایرانیان رو دوست دارند اونجا؟
راحتترین راه ورود تحصیله؟
لیسانس حسابداری با معدل 16 دارم ونمیدونم ازکجا باید
اطلاعات دانشگاهی واپلای واینجور چیزی رو کسب کنم
یکم راهنمایی کنید

سلام مافوق رییس
مشکلی با ما ندارند...بله تحصیل...
کم کم اطلاعات میذارم....
نگران نباشید راحت پذیرش میدن خدارو شکر...

wind 1394/03/27 ساعت 23:39

سلام .
تقریبا یه نگاهی به مطالب وبلاگتون انداختم. جانا سخن از زبان ما می گویی ...
اگر طبق قول تون مطالب بیشتری بذارید و اطلاعات بدین ممنون میشم. من باید تا آخر تابستون تصمیمم رو بگیرم که آیا تو رشته مهندسی خودم اپلای کنم یا اینکه ایران بمونم و پزشکی بخونم . چون اینجا یجز رشته های بالینی مثل پزشکی امیدی به کار و ارزش و احترام تو بقیه رشته ها نیست.

سسلام
شما مطمن اید این جا برای شمای خارجی احترام هست؟
همان طور که بارهاا گفتم هرکاری دوست دارین بکنید... نقشه نکشید و اگر اگر نکنید...کاری که دوست دارید را بکنید حداقل به چیزی نرسید کاری که دوست داشتین کردین....:)

آریا 1394/08/03 ساعت 23:59 http://aalmaan.blogfa.com

سلام،

شاید بد نباشه اگه یکمی قسمت پروفایل وبلاگتون را مفصل‌تر بنویسید;)
ممنونم بابت معرفی کردن وبلاگ های من.


با سپاس
آریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد