ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

حس عجیب

فرض کن بعد از یک سفر چند روزه تفریحی و بعد از یک استراحت چند ساعته تو اتوبوس، از خواب بیدار میشی و اولین کاری که میکنی بررسی اخبار تارنماهای خبریه و اولین خبریم که باهاش روبرو میشی اینه شهادت ... توسط اسراییل یکم میای تو اون حالت هوش و حواست را جمع کنی که چی شده.... ولی صدای یک نفر را دقیقا در صندلی پشت سریت میشنوی که داره از صلح طلبی و خوبی های همشهریاش در حیفا میگه!!! نمیدونم چی بگم ولی واقعا حس عجیبیه.....

نظرات 1 + ارسال نظر
ali 1393/11/02 ساعت 19:30

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی دارید. کلی لذت بردم.
راستش را بخوای منم میخوام دکتری برای امریکا اقدام کنم. ولی نمیدونم چرا احساس میکنم به این راحتی نمیشه(البته من سعی میکنم بشه). الانم دارم برای تافل اماده میشم. البته معدل فوقم 16.5 و پایان نامه مونده فقط.
میخواستم بدونم ایتالیا راحت پذیرش میده یا نه راستشو بخوای دارم یکم وقت تلف میکنم که حتما پذیرش رو بگیرم وگرنه همه چی نقشه بر ابه و باید برم سربازی.
اگر بنده را یک راهنمایی کوچولو بفرمایید ممنون میشم.

سلام
لطف دارین
ایتالیا کلا آسونتره از همه جا
پذیرش گرفتن کاری نداره فقط مهم خواستنه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد