ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

سفرنامه پیزا و لوکا

در این مدت دو بار به پیزا (صبح و شب) سفر کردم راستش نمیخوام منفی صحبت کنم ولی پیزام یه سرکاری دیگست!!! پیزا یک شهر هستش ولی فقط این قسمتش برای توریستا معروفه و همه میان تا عکس بندازند... به همین خاطر بیشتر از یک نصفه روز وقت نمیگیره...
http://s6.picofile.com/file/8186810192/DSC_0536.JPG
 از مکان های دیدنی این شهر می توان به این موارد اشاره کرد: برج کج پیزا، تعمیدگاه سن جان، گورستان مقدس، کلیسای جامع پیزا (تمام این مکان ها در کنار برج پیزا)، باغ گیاه شناسی متعلق به دانشگاه پیزا، کلیساهای متنوع شهر و البته به نظرم دیدن خود این شهر بسیار قدیمی هم خالی از لطف نیست البته فقط خیابان اصلی شهر که از ایستگاه قطار امتداد پیدا می کنه و بعد از گذر از رودخانه و میدان و کلیساهای مهم شهر به میدان معجزه ها ختم میشه....
اما لوکا برای من که اولین بار یه شهر با معماری رنسانس را میدیم متفاوت بود به خصوص که در اون روز مردم با لباس های آن دوره در شهر در رفت و آمد بودن (حالا نمیدونم اون روز خبری بود و یا در همه روزای تعطیل این کار را می کنند)....
http://s4.picofile.com/file/8186811318/1.jpg
 این شهر در حدود نیم ساعتی پیزا قرار داره (پیزا، لوکا، فلورانس همگی در یک محدوده) و میشه چند ساعتی را بهش وقت اختصاص داد....
*برای دیدن از این شهرها باید وارد محدوده توسکانی بشین که به نظرم واقعا طبیعت بی نظیری داره... اگر علاقه به طبیعت دارید شاید طبیعت این منطقه زیباتر از این شهرا براتون باشه....
** تازگی یاد گرفتم فیلم آپلود کنم... فرصت نمی کنم با دقت بررسیشون کنم فقط دانلود و بعد آپلود می کنم... امیدوارم تصویر و یا صدای بدی توشون نباشه....
*** در مورد پیزا مطلب در فضای مجازی زیاده پس با مطالب تکراری وقتتون را نمیگیرم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد