ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

سال نو مبارک

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال....

http://s6.picofile.com/file/8178168234/norouz_94.jpg
اولین سالی هست که سال جدید شمسی را در کنار خانواده نیستم البته قسمت نبود که باشم (اینم خودش یه درس دیگه) دومین سالی هست که دارم نوروز را در این وبلاگ تبریک میگم....خیلی زود گذشت و کلی تجربه کسب کردم شاید شرایط ایده آل نباشه (از طرف خودم) ولی از تجربه هایی که بدست آوردم و جایی که هستم خدارا شکر خیلی راضیم... به هر حال ممنون از همراهیتون امیدوارم سلامت و در پناه خدا باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
توبه 1393/12/29 ساعت 08:46 http://tobeh55.blogfa.com

سلام عیدتون مبارک باشه وب خوبی دارید سری به من هم بزنید ...به امید دیدار

شاداب 1394/01/03 ساعت 23:47 http://rival.blogfa.com

سلام سال نو مبارک
من از طریق وبلاگ وودی اینجارو دیدم... چندتا از پست هارو خوندم... باعث خوشحالیه همچین وبلاگایی... چون معمولا کم هستن وبلاگ نویس هایی که شرایط منو دارن(داشتن)... منم الان دانشجوی ارشد دانشگاه تهرانم و اگه خدا بخواد برای سال بعد میخوام برای آمریکا اپلای کنم...

فقط متوجه نشدم شما الان مقطع دکتری رو در ایتالیا میخونید یا ارشد؟ فاند کامل گرفتید؟؟
بنظرشما ایتالیا کشوری هست که بعداز فارغ التحصیلی بشه موندگار شد؟ و اگه میشه آیا خوبه بطور کلی؟
چون معمولا کسانیکه میرن آمریکا دکتری میخون موندگار میشن و شرایط براشون خوب هست

سلام سال نو شما هم مبارک.خلاصه بگم به نظرم اگر به دنبال کار خوب و ماندگاری هستین امریکا بهترین گزینه است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد