ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

دو سال گذشت...

دو سال گذشت! به همین راحتی.... الان دیگه ایران نیستم و دارم مثلا تجربه های جدیدی کسب می کنم :)  البته اون هدف بالای وبلاگ را فراموش کردم ولی هنوز همان مورچه ای هستم به نام زی .... البته خوشبختانه هنوز دارم یاد میگیرم و صفتای بد خودم را کم می کنم....
http://s4.picofile.com/file/8182815800/cropped_22.jpg

یکی از هدفای نوشتن وبلاگ این بود که تغییرات فکری، رفتاریم را تو این مدت ثبت کنم که کمی به این هدف رسیدم خوشبختانه و به نظرم برام خیلی مفید بود، خداروشکر.... اطلاعاتی که هم اینجا دادم به نظرم کاملترین در دنیا اینترنت هستن که امیدوارم واقعا مفید باشه و به دست کسایی که باید برسه، برسه... این روزا کمتر مینویسم... البته همیشه سر میزنم ولی یکم نوشتن سخته..... این متنم دارم با تاخیر مینویسم و یه جورایی فقط دارم مینویسم که نوشته باشم.....

خلاصه این که خدارو شکر راضیم اینجام و شاید بهترین نقطه دنیاست برای من ولی از خودم ناراضی چون از امکانات درست استفاده نمیکنم.....

نظرات 3 + ارسال نظر
ضدهوایی 1394/02/17 ساعت 22:36

خداقوت

مجتبی 1394/06/26 ساعت 11:14

از دیدن وبلاگتون لذت بردم.
ان شالله همیشه موفق باشید.

mozhgan 1394/07/07 ساعت 14:00

سلام
شما برای مقطع دکترا اقدام کردید؟
با توجه به اینکه الان ددلاین های خیلی از دانشگاههای خوب فرارسیده و من هنوز مدارکم اماده نشده ، فکر می کنم به امادگی برای جی ار ای نمی رسم بخاطر همین توی فکر اینم که از امریکا به اروپا تغییر مسیر بدم. اما چون خیلی فشار روم هست نمی تونم متمرکز شم که کار درستیه یا نه !
میشه از شما راهنمایی بگیرم ؟
من کارشناسی هستم و می خوام برای پی اچ دی مستقیم امریکا اقدام کنم و یا اسکولارشیپ مستر در اروپا.
ممنون میشم اگه به ایمیلم پاسخ بدید
موفق باشید

salam tamame nokate mohem ra dar weblog gozashtam bishtar vaght nemikonam...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد