ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

تمدید کارت اقامت ایتالیا

برای تمدید کارت اقامت دانشجویی Permesso di soggiorno در ایتالیا لازمه که همان روند قبلی که برای گرفتن آن انجام بدهید (به طور کامل در پست کارت اقامت ایتالیا توضیح دادم) تکرار کنید فقط لازمه چند نکته را اشاره کنم که شاید به شما دوستان عزیزم کمک کنه.

*اگر نتونستین در تاریخ و ساعت نوبتتون در محل اداره پلیس حاضر بشین چند راه حل دارید تا کارتون را خارج نوبت راه بندازند: التماس! اگر جواب نداد ایمیل به آدرس پلیس برای گرفتن وقت مجدد و در نهایت مراجعه به مسئول اینترنشنال دسک دانشگاه (اگر دانشگاهتون داره) برای گرفتن وقت مجدد (وقت مجدد بصورت اتوماتیک بهتون داده میشه فقط باید با این تلاش ها از زمانش آگاه بشین).

* ظاهرا دو ماه قبل از انقضا کارت و تا دو ماه بعد از آن زمان برای اقدام برای تمدید کارت دارید.

* اگر قبل از پایان سال تحصیلی اقدام به تمدید اقامت کنید گاهی ممکنه بهتون اقامت بعدی را شش ماهه بدن (من و دوستم باهم اقدام کردیم دوستم شش ماهه گرفت و من یک ساله، البته زمان پرداخت شهریه هم مهم هست) چون هنوز از شروع تحصیل شما مطمئن نیستن (فکر میکنم گفت بهتر بعد آگوست اقدام کنید ولی چون من قصد بازگشت به ایران داشتم و تصمیم داشتم دیرتر برگردم در جولای درخواست کردم).

* بعد از صدور کارت جدید، کارت قدیمی را باید در اداره پلیس تحویل دهید.

* فقط در سال اول انگشت نگاری کلی نیاز است (البته جدیدا میگن قانون عوض شده و همه باید مجدد این عمل را تکرار کنند)، فقط گاهی در صورت مشکل در سیستم باید روند تکرار شود.

* با رسید (Ricevuta Permesso di Soggiorno) تمدید کارت  جدید (بدون مهر) و کارت قدیمی (بعد از دریافت جدید تحویل می دهید) امکان سفر به ایران و بازگشت به ایتالیا را دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد