ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

مادر ایرانی

معمولا رسانه ها و حتی همه ما، مادر ایرانی را بهترین میدونیم!! ولی بقیه مادرهای دنیا مادر نیستن؟ محبت ندارند؟ احساس غریزی ندارند؟ عشق ندارند؟ شاید ژن زنان ایرانی متفاوته؟! و شاید هم غذاشون!

بدون شک اگر کسی کمی مطالعه داشته باشه یا دنیا دیده و سفرکرده باشه، میبینه که تمام مادرهای دنیا (اکثریت) احساس دارند حتی در بعضی از مناطق این احساس از مادر به اصطلاح ایرانی هم خیلی بیشتره!!! کلا این احساس را حیوانات هم نسبت به بچه هاشون تا یک سن مشخصی دارند!!! پس مادر ایرانی از این نظر خاص نمیشه!!! اتفاقا گاهی این رفتار مادران که اسمش محبت گذاشته میشه چیزی جز وابستگی و بدبختی نیست! از همه بدتر باعث میشه قوه منظق فرزند (بخصوص پسر) هیچوقت رشد نکنه، همچنین به علت محبت بیش از حد به فرزند و همیشه در صحنه بودن مادر، فرزند هیچ وقت قدرت تصمیم گیری درست در لحظات حساس را نداشته باشه (بخصوص پسر).

ولی با این وجود اکثریت مادران این سرزمین یکی از بهترین مادران دنیا هستند نه به خاطر احساس و محبت بیمارگونه، بلکه به خاطر اخلاق مداری، ایثارگری و انسانیتی که در قلب فرزندان خود، برای داشتن نسلی پایدار به یادگار می گذارند، این عزیزان بر خلاف انسان های خودخواه فقط فرزندان خود را دوست ندارند، بلکه تمام کودکان را فرزند خود می دانند، بی شک خیلی از این مادران عزیز و ایثارگر، شهید از دنیا می روند.

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر بچه 1396/06/24 ساعت 23:00

این تاکید بر روی پسرها، آخه چرا؟

آخه پسر باید بیشتر منطقی باشه تا عاطفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد