ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

راز پنهان

گاهی اوقات افرادی با من (با معرفی دوستان) تماس می گیرند و بدنبال اطلاعات در مورد تحصیل در مورد دانشگاهی که در حال تحصیلم هستند... در ابتدا با اینکه  همیشه سوال دوستان خیلی سطحی است (در اینترنت با اولین سرچ هم  پیدا میشه) من همیشه سعی میکنم در ابتدا شرایط خودم و بعد شرایط محیط اطرافم را توضیح بدم تا شخص سوال کننده با واقعیت روبرو بشه و وقتش با اطلاعات اشتباه و غیر واقع بینانه تلف نشه... معمولا دوستان لطف دارند اما خیلی پیش اومده فرد سوال کننده بی تشکر و خداحافظی و یا با این جمله که اینو که خودم می دونم!!! مکالمه را به پایان رسونده... حتی یک بار هم شده بلاک شدم :).


همیشه برای من جای سوال بود چرا این افراد اینقدر عجیب رفتار میکنند... آیا من در بیان مطلب باید دقت بیشتری کنم؟! خلاصه گذر زمان و آشنایی من با افراد مختلف به من این آگاهی را داد که متاسفانه بعضی از افراد فکر می کنند برای رسیدن به یک نقطه جدید در زندگی راه میان بری هست!!! این دوستان هم احتمالا فکر می کردند من یک راه خاصی یاد داشتم که دارم اون را پنهان میکنم. این دوستان معمولا تلاش کردن را بلد نیستند! و در سرزمین اصلی هم بدنبال آشنا بازی هستند. در نتیجه متاسفانه نمی توانند بپذیرند افرادی هستند که در زندگی مطالعه و تلاش می کنند.

پینوشت: معمولا به دوستانی که تماس میگیرند و سوال (های اولیه و سطحی) می پرسند امید زیادی ندارم! راستش ده سال پیش برای اومدن به خارج از کشور و ادامه تحصیل تمام اطلاعات لازم در اینترنت بود الانم مطمعنا خیلی بیشتر و دقیقتر هم شده.... در نتیجه همیشه به این فکر می کنم فردی که حاضر نیست برای آینده خودش یک ساعت وقت بذاره چطور میخواد با مشکلات مهاجرت روبرو بشه.... البته نمیگم میان بری نیست... هست... اما در مسیر بدست میاد... اگر یک مسیر مشخصی وجود داشت همه به یک شکل به انتهای مسیر میرسیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد