ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

ستاره مسافر

این وبلاگ داستان پسری است که دوست داشت تاثیر گذار و متفاوت باشه، به همین خاطر تصمیم گرفت ...

مدیریت اپلای با اکسل

اگر تصمیم به اپلای برای کشورهایی مشابه سیستم آموزشی آمریکا دارید، برای این که بتوانید کارهاتون را با برنامه و مشکل کمتر پیش ببرید و حتی بتوانید آسانتر تصمیم بگیرید نیازمند طبقه بندی اساتید، دانشگاه ها و..... با استفاده از نرم افزارهایی مشابه اکسل هستید. فقط تا میتونید سعی کنید اطلاعات را خلاصه کنید چون موقع تصمیم گیری نهایی فراوانی اطلاعات آزارتون میده و بیشتر گیجتون میکنه.

در زمانی که دارین سایت دانشگاه ها و اساتید را زیر و رو می کنید بهتره اکسلتون را این طوری آماده کنید... به نظر من ابتدا اسم دانشگاه در سطر اول (و در مقابل آن ددلاین و هزینه اپلیکیشن فی، رنکینگ، شهر و سایر اطلاعات این جوری) و در سطرهای بعدی اسم اساتید مرتبط با زمینه کاری شما (اطلاعات هر استاد مانند ایمیل وبسایت ریسرچ اینترست، تاریخ ایمیل اول (برای مجدد میل زدن در صورت عدم پاسخ) و.... درمقابل نام استاد)... و رنگ هایی برای پاسخ دادن اساتید برای خودتون انتخاب کنید مثلا قرمز جواب منفی یا سبز جواب مثبت و یا سفید یعنی جواب نداده... البته من خیلی ساده و در یک شیت درست کردم چون موقع تصمیم گیری به نظرم خیلی بهتر کمک میکنه... چون انقدر دانشگاه ها زیادن که شیت بندی کمی شاید کمی دردسر ساز شه... بعدم با توجه به تاریخ ددلاین، هزینه ها و در نهایت پاسخ اساتید و موقعیت دانشگاه تصمیم را گرفت. در ضمن بعد انتخاب دانشگاه ها شیت دوم را درست کردم و اسم دانشگاه های نهایی را اضافه کردم و مواردی همچون یوزرنیم و پسوردم و تمام اطلاعات مهم مثل آدرس پستی، تاریخ ارسال مدارک و ... را اضافه کردم.

 

* شرمنده دوستان ماهه پیش هاردم را مرتب می کردم با این مطلب نیمه نوشته مواجه شدم... دیگه بدون تغییر اینجا میذارم شاید بدردتون بخوره...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد